sjuttionio

Hej.
Nu när jag har någonstans att sitta och samla mina tankar min alldelens egna lilla hörna.
Idag har jag fått veta att den 25 november så örjar jag min kock utbildning. Matlagning är en stor del av mitt liv, favoriten är att ska speciella smörgåstårtor, vill gärna syssla med de när jag är färdigutbildad. Catering och smörgåstårtor.
Nackdel. Jag har fått diagnos diskbråck.... Inte så kul, har tappat mycket känsel i benen och gud ska veta att de som inte syns det känns! Har ätit smärtstillande en tid nu men känns som om att de inte hjälper. den 15e november blir de magnetröntgen och där hopas jag få svar på om de går att göra något åt detta.
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0